EasyDrive novice
Podatki za račun: EasyDrive d.o.o.
- /home/rbbu01/domains/slavjanskijbulvar.si/public_html/datoteke/vticniki/mvp-social-buttons/mvp-social-buttons.php on line 27
https://slavjanskijbulvar.si/datoteke/uploads/img_20240523_195632-1000x600.jpg&description=Podatki za račun: EasyDrive d.o.o.', 'pinterestShare', 'width=750,height=350'); return false;" title="Pin This Post">
- Share
- Tweet /home/rbbu01/domains/slavjanskijbulvar.si/public_html/datoteke/vticniki/mvp-social-buttons/mvp-social-buttons.php on line 72
https://slavjanskijbulvar.si/datoteke/uploads/img_20240523_195632-1000x600.jpg&description=Podatki za račun: EasyDrive d.o.o.', 'pinterestShare', 'width=750,height=350'); return false;" title="Pin This Post">
EasyDrive d.o.o.
Cankova 36 B
9261 Cankova
ID za DDV: SI 16670701
Beleženje delovnega časa in oddaja poročil
Pozdravljeni
Malo daljši mail in upam, da bo vse razjasnil glede beleženja delovnega časa, oddaje poročil, ipd. Dobim kar dosti vprašanj, kako to, kako tisto, določeni pišete ure in čakanje tudi malo po svoje — da še enkrat vse razjasnimo in se potem tega držimo. V kolikor se ne bi držali, ali vi želite, pa lahko določimo tudi pavšale.
Recimo Ljubljana — Zagreb letališče — Ljubljana = 4 ure
Ljubljana — Zagreb letališče — Zagreb mesto — Ljubljana = 4,5 ure
Ljubljana — Benete letališče (samo eno) — Ljubljana = 6 ur
Ljubljana — Benete letališče (M. Polo in Treviso) — Ljubljana = 6,5 ur
Ljubljana — Benete letališče (M. Polo in Treviso 2x) — Ljubljana = 7 ur
ipd.
Večino stvari bom tudi podkrepil s tem, kar piše v uradnem uradnem listu glede kolektivne pogodbe v prevozništvu.
– čas vožnje po voznem redu, vključno s postanki med dvema voznima redoma, ki niso daljši od 10 minut,
Če greste v Zagreb, postanek načeloma ni potreben, saj pot traja manj kot dve uri. Postanek se naredi samo, če to izrecno zahtevajo stranke. Podobno so tudi Benetke. Dunaj je postanek 1x cca 15 minut, če zahtevajo stranke, lahko tudi 2x — seveda, če vam to časovnica omogoča.
(2) Druga dela:
– čas priprave in posprave vozila (2 x 15 minut) enkrat dnevno 80% višini plačila delovne ure
!!! NUJNO — javljanje zasedenosti, dopusta
Pozdravljeni.
Prosim, da dosledno javljate datume oz. ure, kdaj ste zasedeni in ne morete voziti. To prosim sporočajte vsaj en teden naprej, da lahko pravočasno uredim plan.
Kot sami vidite, se je začelo obdobje, kjer bo voženj zadosti, včasih še preveč. Zaradi tega nujno rabim podatek, če ste prosti ali ne. Dostikrat pa dobimo tudi last minute rezervacije. Takrat jaz ne morem najprej klicati vse voznike, če je prost za tisti termin in šele nato potrditi prevoz, ker si bodo vmes sigurno našli koga drugega. Ampak enostavno pregledam razpored in če vidim, da je kakšen voznik še prost, tisto vožnjo tudi potrdim.
Če povzamem
— vašo zasedenost mi javite vsaj en teden vnaprej
— če za določen dan še niste pisani, še ne pomeni, da vožnje ne bo. Lahko se doda vožnja do 48 ur (torej dva dneva) pred prevozom. V kolikor mi niste javili, da rabite tisti dan prosto, je možno, da dobite kakšno last minute vožnjo.
— v tem primeru ste to vožnjo tudi dolžni odpeljati, ali pa si sami najti zamenjavo
— v primeru last minute vožnje manj kot 48 ur pred vožnjo, vas bom vseeno prej kontaktiral, če je to možno odpeljati in jo potrdim na podlagi dogovora.
Upam, da je razumljivo napisano in prosim vse, da se tega držite.
Druga zadeva je oddaja poročil. Prosim res vse, da poročila oddajate najkasneje 12 ur po zaključki vožnje. V kolikor temu ni tako, vedite, da se vam odšteje 10% delovnih ur.
UPORABA TELEFONA MED VOŽNJO
Pozdravljeni.
Še enkrat pošiljam sem. Torej, pred kratkim sem prejel pritožbo s strani ene od agencij o PREKOMERNI UPORABI TELEFONA MED VOŽNJO
Kaj se lahko zgodi, oz. kaj so lahko posledice?
1. TO je z zakonom o cestnem prometu prepovedano. V primeru, da vas potnik slika, ali posname, verjetno lahko na podlagi tega ukrepa tudi policija in vam izda globo.
2. Tudi če ne bi šlo preko policije, je to potniku zadosten dokaz, da se lahko pritoži na agencijo, posledično se bo agencija pritožila nam. Običajno potem agencije to uredijo z vračilom dela kupnine, ki pa ni nujno majhen in je lahko 100 EUR ali več. Upam, da se zavedate, da če bo takšen zahtev poslala agencija meni, da je to potem strošek določenega voznika, katerega so «ujeli».
3. V kolikor bi se to ponavljalo, bom moral jaz, kot vaš delodajalec narediti o tem uraden zaznamek, torej opomin o kršenju CPP ter tudi opomin o kršenju pogodbe! Posledično lahko privede to do odpovedi pogodbe.
Nočem groziti — želim samo, da se zavedate resnosti situacije.
Tudi jaz, ko vozim sam, uporabljam občasno telefon. Vem, da to ni prav, ampak če me ustavi policija, pač vem, da bom plačal kazen in je to to. Seveda tudi vem, da s tem ogrožam svojo varnost. Je pa moja osebna odločitev (čeravno priznam, ni najbolj pametna) — kar pa hočem povedati je to, da gre za privat prevoz, kjer peljem sebe ali svojo družino.
Ko pa grem na prevoz, kjer peljem naše potnike, SE ZAVEDAM, da to ni privat prevoz, ampak POT, KI SO JO NAROČILI POTNIKI in jo tudi primerno plačali in je MOJA DOLŽNOST, da jih pripeljem varno. Kar seveda vključuje tudi pravilo o uporabi telefona.
Če povzamem
MED VOŽNJO JE STRIKTNA PREPOVED UPORABA TELEFONA. SMS V NOBENEM PRIMERU, KLICI SAMO PREKO BLUETOOTH SLUŠALKE.
NAVIGACIJA SE MORA PRIPRAVITI PRED VOŽNJO ALI V POSTANKIH IN NIKAKOR MED VOŽNJO!
Če vam jaz pošljem SMS med vožnjo, pomeni, da ni nujno in lahko preberete in odgovorite, ko boste imeli postanek.
Če je nujno, vas pokličem.
VOŽNJA PO KLANCU NAVZDOL
Prejšnjič smo se v Ljubljani pogovarjali na temo poškodovanih diskov in ugotovili tudi možen vzrok.
Ko vozite navzdol po večjih, daljših klancih OBVEZNO IZKLOPITE TEMPOMAT. Tempomat namreč cel čas rahlo zavira in ko to počne nekaj minut (daljši klanci kot so Nanos in Zobern v Avstriji), se diski lahko pregrejejo ter posledično poškodujejo.
Torej, ko vozite v klanec navzgor, je dobro da vozite s tempomatom, saj drži avto konstantno hitrost. Hitrost seveda prilagodite na 100-110 km/h
Ko vozite po klancu navzdol, pa tempomat obvezno izklopite in vozite z nogo. V kolikor je potrebno dosti zaviranja, lahko prestavite v 5. prestavo in tako večino zaviranja opravi motor.
Sestanek 25.03.2024
Pregled tem sestanka
1) Vstopne točke Dunaj in Treviso ostanejo, kot so bile. Dunaj lahko na letališču samo na kratko ustavitev, kombija tam ne smete puščati in recimo iti na WC.
2) AdBlue preventivno NE tankate v nove kombije, torej AP in PK. Počakamo, da se pojavi odštevalnik, torej opozorilo in se AdBlue natanka tankrat.
3) Prevoz do naslova po novem višja cena. 1,50 EUR/km. Torej, če je recimo dodatnih 7 km, je doplačilo 10,50 EUR.
4) Stroga prepoved hrane in pijače v kombijih. Vsi kombiji morajo imeti to nalepko, omenite to vljudno že pri pozdravnem nagovoru. Če je kdo lačen, se lahko naredi postanek in se tam je. Med vožnjo je dovoljeno samo pitje vode.
5) Obleke. Na vožnji bodite primerno oblečeni. Dolge hlače, ustrezna srajca ali majica. Trenirke, kratke hlače, ali raztegnjene majice ne pridejo v poštev. V primeru pritožbe voznika, se strošek vračila kupnine prenese na voznika, v kolikor obleka ni bila primerna in je bila pritožba utemeljena.
POSNETEK
Sestanek 11.01.2024
Prilagam povzetek sestanka. Tisti, ki niste bili prisotni, prosim poglejte cel video, ker to, kar sem napisal, je samo povzetek.
Te novosti in dogovori s sestanka, veljajo od 12.1.2024 naprej.
SESTANEK 11.1.2024
1. Sestanki so za to, da podate svoje predloge, pripombe, ipd.
2. Tankanje samo na MOLU, lahko tudi na AC.
3. Tankanje AdBlue vsakih 5.000 km. Primer. tankamo na 150.000, 155.000, 160.000,… Ko tankate, vedno vpišete v tabelo v kombiju. Preventivno se tankajo AL, LV, 245 in 603
4.Večje zamude potnikov. Če imajo EasySafe, jim moramo urediti nov prevoz. Takšne potnike spremljajte že preden greste na pot. Pri ostalih potnikih čakamo max 15minut, razen če se z dodatnim čakanjem strinjajo vsi potniki. Seveda pa prosim, da vse lete preverite čim prej in v kolikor vidite, da so večje zamude in ne veste, kako točno reagirati, me kontaktirajte.
5. Nekaj ur pred vožnjo preverite stanje na cesti. Najbolje preko traccar, torej sistem, kjer imamo sledenje naših vozil.
VIDEO posnetek točke 1-5 LINK
6. Če vas potniki vprašajo, zakaj višja cena, če potujejo iz letališča. V oglasu piše, da je letališče 5 EUR doplačila. Velja za Dunaj in Zagreb.
7. Račune, dobavnice, prosim ne prepogibati!
8. Prevoz psov. Potniki morajo imeti s sabo podlogo, na kateri je pes. Po vožnji morajo za njim počistiti, tako da dlake v kombiju ne smejo ostati. Vsak potnik bo tudi že iz moje strani dobil v podpis, da se odpoveduje zahtevku za odškodnino za poškodbe psa, v primeru da pride do nesreče in bi bil pes poškodovan.
VIDEO posnetek točke 6-8 LINK
9. Skrb za avtomobile. Če kaj zmanjka, pojdite in kupite. Izjemoma sporočite to naslednjemu vozniku.
V avtu mora biti vedno: stelex, papirnate brisače, univerzalno čistilo, metlica, dve krpi ter valjčki.
Kako čistimo avto, je v prilogi.
Tla avtomobila se ne čistijo s Stelexom!!! ampak z vodo, h kateri dodamo malo univerzalnega čistila.
10. Oblačila na vožnji. Obvezno kavbojke ali hlače. Trenirka ali kaj podobnega, žal ne pride v poštev.
11. Predlogi — upoštevani in vpeljani bodo vsi, ki so konstruktivni. Predlogi, ki bodo dejansko prinesli dodano vrednost, bodo finančno nagrajeni.
VIDEO posnetek točke 9-11 LINK
Sestanek 04.10.2023
Posnetek današnjega sestanka. Tisti, ki niste bili prisotni, prosim obvezno preglejte, da boste na tekočem.
https://vimeo.com/871173244/98c61902bd?share=copy
Sestanek 19.04.2023
Prilagam link današnjega sestanka.
Kdor ni mogel priti, naj si ga OBVEZNO pogleda, ker je nekaj zelo pomembnih navodil. Da me ne boste potem spraševali, kako je sedaj to, ker smo določene stvari razčistili in pričakujem, da to sedaj funkcionira.
https://vimeo.com/819170981/aa4bd326e5
Sestanek 06.02.2023
Živjo
Ker gre za dokaj pomembno temo, pošiljam posnetek sestanka vsem voznikom, tudi tistim, ki sodelujete samo občasno. Prosim, preglejte video posnetek. Preglejte tudi spodnji seznam in se prosim tega striktno držite.
ČIŠČENJE VOZILA — PREDVSEM ZNOTRAJ.
Avto mora biti vedno brezhibno čist. Če ni, sledi temu postopku
a) poslikaj (vsaj dve sliki)
b) javi meni
c) kombi očisti – potniki ne smejo opaziti, da prejšnji voznik avta ni očistil
d) pri poročilu napiši, da kombi ni bil čist in priloži slike
e) pri poročilu tudi napiši v polje čiščenje, koliko časa si za to porabil
f) voznik, ki je pustil avto umazan, dobi prvič opozorilo. Če se to zgodi drugič, se mu odbije 10% delovnih ur. V kolikor se to ponavlja, je kazen 30 EUR (15 EUR dobi tisti, ki bo moral čistiti kombi za prejšnjim voznikom) – sčasoma prekinitev pogodbe.
Omenite prosim takoj, ko opazite, da avto ni čist. S tem ko to zamolčite, si delate medvedjo uslugo.
AdBLUE je potrebno ročno preverjati preko tabele, ki je v avtomobilu in sicer v avtih FV603 in FV245. Doliti je potrebno AdBlue na cca 10.000 km.
VU973 je AdBlue izklopljen in ga več ne rabi.
LL, AP in Ford senzorji delajo dobro in se lahko zanesete na njih — torej tankate, ko se pojavi opozorilna lučka.
V 245 in 603 pa obvezno VEDNO preverite, kdaj je bil nazadnje dolit. Če se ne tanka pravočasno, je potrebno menjat računalnik. Strošek je 800 EUR. Ta strošek bo plačal voznik, kateremu bo zagorela lučka za adblue.
Pa še link do posnetka današnjega sestanka.
https://vimeo.com/796407357/623ece1bdc
Bom sedaj napisal, kako pričakujem, da so avti očiščeni — glede na to, da očitno ni vsem jasno, kaj pomeni, da je avto kot iz trgovine 🙂
1) pobrisan prah po armaturki. TO lahko storite ko imate čakanje na letališču. Par minutk dela. Steleks in papirnata brisačka in je problem rešen.
2) počiščena okna od znotraj. Ne zahtevam, da se to dela vedno, vendar med čakanjem preverite, kako so okna. Če opazite kakšne packe, počistite. Stelex + brisačka.
3) sedeži po koncu vožnje očiščeni v NULO! To morate seveda narediti 2x. Prvič, ko odložite potnike na letališču, torej pred povratno vožnjo ter drugič, ko se vrnete domov in pustite avto v garaži.
4) potrebno je očistiti tudi tla. Ravno to je sedaj najbolj vidno v teh slikicah. Dogovorili smo se, da imate v svojem osebnem avtu vedno s sabo nekaj vode ter brisačo. To brisačo namočite in z njo počistite tla avtomobila. Če imate možnost očistiti z mopom in dodati še malenkost čistila, je toliko boljše. A v vsakem primeru je to potrebno počistiti. Brisačo imate svojo, ker jo morate potem doma čim prej oprati — v avtu te možnosti ni.
Upam, da je glede čiščenja notranjosti vse jasno. Prosim, da se zadeve uredijo.
—
-
Моя Словения3 года ago
8 февраля: День Прешерна, День словенской культуры – Праздник
-
Звёзды зажигают4 года ago
Вся Европа аплодирует русской гимнастке Анюте.
-
Образование в Словении7 лет ago
СДЕЛАЙ ПРАВИЛЬНЫЙ ВЫБОР ОБРАЗОВАНИЯ — ОБУЧЕНИЕ В ЛЮБЛЯНСКОМ УНИВЕРСИТЕТЕ
-
Природа Словении3 года ago
Платан, дерево поэтов и философов
-
Портреты7 лет ago
Надя Ерай (Nadja Jeraj): это мой рай.
-
Авторская рубрика Андрея Титова7 лет ago
«Titov trg и тайна моего этнического происхождения».
-
Природа Словении3 года ago
Осторожно, жабы!
-
Моя Словения7 лет ago
Государственные праздники в Словении.
-
Фоторепортажи7 лет ago
Выставка живописи «Русская мозаика»
-
Старожилы4 года ago
Невероятная история: Ольга с тремя дочками приехала за мечтой в Словению